Du har {{cart.length}} hold i kurven

{{shoppingCartTextDefinitions.timeoutExpireNote}} {{timeoutString}}

Medlemstirsdage udvides til hele dagen og aften i vinterhalvåret. Og ikke-medlemmer må komme og strikke.

Vi udvider medlemsdagen, så alle kan nå det. Hver tirsdag i vinterhalvåret er der nu åbent fra kl. 10 til hen på aftenen. Som noget nyt må ikke-medlemmer komme og strikke med.

Vi har i foreningen fået indrettet et hyggeligt strikke/ nørkle- hjørne. Det kan bruges af alle medlemmer til at sidde med strikketøj, broderi, spinderok eller hvad man har gang i for øjeblikket. Her kan vi snakke og inspirere hinanden og se de andres håndarbejder vokse frem. Og udveksle erfaringer. Man kan også benytte de forskellige "maskiner" foreningen har, bl.a. symaskine, overlocker, spinderokke, båndvæv o.m.a . Vi indbyder til opstart hver tirsdag fra klokken 10 og indtil ud på aftenen , når vi ikke orker mere. Man kan komme og gå som man vil i hele tidsrummet, og således også bruge nørklehjørnet, hvis man lige skal strække ryggen under / efter vævningen. Vi sørger for kaffe på kanden og også ofte lidt sødt... Vi starter op allerede nu på tirsdag d. 1. Marts 2022 og glæder os så meget til at nørkle sammen med jer.

Selvfølgelig kan I også væve på det, i har gang i.

Den ansvarlige for medlemsdagene er Anne Svendsen, mobil 21445068. Bedst til væv. Er der mindst fra kl. 10 - 14

samt Lone Ørsøe, mobil 22482275, bedst til strik. Resten af dagen/aftenen. Eller en anden erfaren strikker.

/media/9750/anemoner-2020.jpg

Skoleleder: Pernille Kofoed: 40858848